top of page

12 מפגשים של אומנויות הטאו והטנטרה

עודכן: 15 במרץ 2021

שלום אהובות.

אני מגיעה ממש עד הבית שלכן!

עם כל הפעילות שלי, אני מקשיבה לצורך שלכן למרחב שהוא שלכן, בבית שלכן, באינטימיות שלכן, בקצב שלכן.

אז הרכבתי עבורכן 12 מפגשים של אומנויות הטאו והטנטרה.

חודש וקצת של תרגול עמוק עם אנרגיה מינית ונשית.

תרגולים של ביצת הג'ייד, תרגילים מעולם הטנטרה והטאו, מדיטציות, צ'י קונג, תנועה ונשימה.


מפגשים אלו נועדו עבורך כדי להעמיק ולהכניס אל תוך חייך את השינוי הזה.

כאשר את מכניסה את התרגול הזה לשגרה היומיומית שלך את יוצרת את השינוי בחייך, את מאפשרת לתאים באמת להתרחב, לשינוי באמת לחלחל, למסע להתחיל.

זה לוקח 21 יום לשנות הרגלים אז הנה לך הזדמנות להזמין חיים מלאי עונג, חשק, מיניות בריאה, תקשורת טובה יותר ומסע בין אישי עמוק לתוכך.



איך זה עובד?

ב.22.3.2021 אנחנו מתחילות בפתיחה חגיגית.

וניפגש כל שני ורביעי ב20:00 בערב.

ללייב או וידיאו של 30-40 דקות.

העלות: 350 ש"ח לכל המפגשים.

סך הכל 6 שעות של תרגול.

סדרת המפגשים מתאימה לתרגול עם הביצה או ללא ביצה.

(התרגול אפקטיבי יותר עם ביצה, אך לגמרי אפשרי ללא ביצה)

לכן יש באפשרותי ביצים לרכישה במחיר מוזל של 200ש"ח במקום 240 ש"ח.

כל התרגולים יהיו מוקלטים ולכן תוכלי לתרגל בקצב שלך ובזמן שלך.


** הקבוצה תיהיה זמינה עבורך במשך חצי שנה**

למה זה?!- אני רוצה שתתרגלי!, כאשר יש לך דד ליין את תתרגלי במקום לרכוש עוד סדנה שתשב לך במייל.


למה כדאי לך לתרגל עם האנרגיה המינית והנשית שלך?

להעיר ולחזור אל הגוף שלך- הגוף שלך הוא הכלי שיחזיר אותך הביתה. אל המקור שלך, אל הכוחות שלך, ברגע שתלמדי מה זה להיות בגוף תוכלי לפתור כל כך הרבה עניינים עם עצמך.

הנטייה שלנו כבני אדם היא להיות בראש, אך הראש המתוק שלנו מתעתע בנו, מספר לנו את כל הסיפורים שלאו דווקא נכונים ומתאימים לנו.

לעומת זאת הגוף שלנו מספר האמת שלך, התחושה שלך, הרגש שלך, זו האמת שלך! ברגע שתפגשי את כל כולך איך שאת כמו שאת... תוכלי לפגוש תחושות שונות ומגוונות- התחושות האלו רק רוצות שתבחיני בהן, ברגע שתתני להן את המקום תוכלי להזרים אותן בכל גופך, ללמוד מהן ולהביא משהו חדש רענן, מרגש, נקי, קל יותר... וכך חוזר חלילה לגבי כל תחושה.


אני פוגשת כל כך הרבה נשים שאומרות לי... "איך הייתי רוצה להפסיק רגע להיות כל הזמן בפרוסס של משהו" ... כן, ברגע שאנחנו מתעוררות, אנחנו ערות... וכך נמשיך לעבור עוד מחסום, קושי, תקיעות והחוכמה היא לצבור ארגז כלים רחב וטוב כדי לעזור לנו לרכב על גלים אלו...- במעגליות, בין אור לחושך, אושר לצער, חופש למחנק. הכל לגיטימי והכל מבורך תחושות אלה באות להראות לנו שאנחנו חיות, נושמות ומשתנות כל הזמן. הכלי הוא לתת לזה להיות, להתבונן בזה, לא להתכחש או לנסות לשנות. להיות בנוחות עם מה שחיי וקיים, גם אם קשה ובלתי נסבל.

אנרגיה רוצה שיבחינו בה, ברגע שננשום, נזוז ונשאר עם תחושה זו כמה שהיא רוצה לבסוף היא תשחרר ותזרום הלאה, תביא איתה משהו חדש.


לעבוד עם האנרגיה המינית והנשית שלך, זה לעבוד עם הבסיס והמקור שלך, לטפל במיניות והנשיות שלך זהו תחום שנוגע כמעט בכל תחום בחייך, מתחילתנו אפילו כעוברים אנחנו יצורים מיניים ולכן זה מהדהד כל כך בכל תחום בחיינו, ביחסים שלך, באישיות שלך, בבית שלך, ברגשות לשלך, בתקשורת שלך...


כאשר אנחנו עובדות עם האיברים הנשיים שלנו אנחנו צוללות פנימה עמוק, לקול הפנימי, לרצונות שלנו, לזיכרונות שלנו, לאישיות שלנו, לגבולות שלנו ועוד.

להכיר את עצמך ברובד חדש מהפנים לבחוץ.

בתרגולים אלו אנחנו באות בכוונה של אהבה, חמלה, קבלה לכל מה שעולה ולהביא תחושות חדשות, ממלאות יותר, מטעינות יותר, קלות יותר, באהבה גדולה יותר, ותשוקה.



למה בקורס אנחנו עובדות עם ביצת היוני?

ביצת הג'ייד, למה היא מסייעת?

~ביצת הג'ייד עוזרת לנו לצלול פנימה אל תוך היוני( האיבריים הנשיים שלנו).

~היוני שלנו מספרת ומתקשרת איתנו כל הזמן, תרגול עם האיברים הנשיים שלנו עוזר לנו להתחבר לתקשורת זו.

~להחזיר ולעורר את החשק המיני. ~להגביר את החוויות המיניות. ~לחוות אורגזמות וגירויים גדולים יותר. ~לרפא מחלות כמו- פטריות וואגינליות, דלקות בשתן, וואגיניסמוס, וולוודיניה, שחלות פוליצ'יסטיות ועוד מלא... ~סיוע בהפסקת בריחת שתן וחיזוק רצפת האגן. ~עוזר ומקל בימי הווסת, מחברת אותך אל המחזור שלך ומסייעת בשליטה בפריון. ~מעצימה את האנרגיה המינית והנשית. ~מרפאה טראומה מינית. ~מביאה אהבה אל הגוף ואל הנשמה, מלמדת אותך להיות קשובה לגופך וללמוד איך לדייק עם עצמך. ~מסייעת אחרי לידה לשיקום הנרתיק. ~תעזור לך להזרים אנרגיה תקועה. ~תרגול בביצת הג'ייד מחברת אותך לאישה שאת, מעירה את האישה המינית שבך, מחזירה לך את החשק, את הרטיבות, מכפילה את העונג, נותנת לך את הביטחון להעז לחקור. ~מחזקת את מערכות היחסים שלך עם עצמך ועם הסובבים אותך ~מסייעת לרכב לעבר גיל הבינה בקלות

~גורמת לעור פנים רענן

~מחזקת את המערכת החיסונית

ועוד מלא...

צ'י קונג

תרגול אנרגטי, שבו לומדים להתחבר אל האנרגיה שבגופינו ולהזיז אותה.

צ'י קונג מגיע מעולם הטאו בו הם מאמינים שתרגול אנרגטי מסייע לשמור על גוף ונפש בריאה. בעזרת תנועה נשימה וקול, עבודה עם האלמנטים והטבע.

אני חייבת לשתף שלי לקח זמן להתחבר אל צ'י קונג, אך ברגע שהתחלתי להבין ממש בגוף, כמה התרגול הזה משמעותי אני מתמידה בתרגול צ'י קונג, כל כך פשוט כך משמעותי.

צ'י קונג מלמד אותנו להתייחס לתנועות הקטנות בתוך הגוף (האנרגיה), לשים לב אליהן להזיז אותם ולהעצים אותן. וכך להביא אפילו מתנועה כל כך קטנה, נשימה פשוטה עונג אדיר.


למי הסדנה מתאימה?

כל אישה באשר לה, כל מי שמגדירה את עצמה כאישה, כל מי שיש לה את הקריאה לבוא להצטרף.

סבתא, אימא, רווקה, טרנסג'נדרית... כל אישה!

אם את מרגישה את הקריאה את הדגדוג הזה שאומר לך שזה בול מה שאת מחפשת, זה המקום בשבילך.







בואי והצטרפי אלי


אהבה,

קנדיס


bottom of page